MAGAZINEonWEBonTVonAIRPARTYJUMBO
Državni hidrometeorološki zavod
TEČAJNA LISTA
Valuta       Kupovni Prodajni
EUR     7,430 7,475
USD     5,863 5,898
GBP     8,415 8,465
CHF     4,974 5,004
SIT     3,056 3,074
 Zdravlje i rekreacija Zdrav život 
ISPIŠI | POŠALJI NA MAIL | KOMENTIRAJ 
Alzheimerova bolest – smanjite rizik od oboljevanja

Simptomi Alzheimerove bolesti, iako rijetko, ali mogu već da se jave iu četrdesetim godinama, a neki od njih su zaboravljanje važnih stvari, nemogućnost orijentiranja u poznatom okruženju, kao i loše upravljanje s novcem, prema riječima Richarda B. Liptona, neurologa uMontefiore Medicinskom centru u Njujorku.

Međutim, ako povremeno zaboravljate godišnjicu svog vjenčanja, ništa strašno. Samo 5 posto oboljelih od Alzheimera – oko pet milijuna Amerikanaca u dobi preko 65 godina – rano su oboljeli, a uzrok je obično genetski. Istraživanje je pokazalo da se usvajanjem određenih zdravih životnih navika već sada može smanjiti rizik od kasnijeg razvoja ove bolesti, prenosi goodhousekeeping.com.

1. Okrenite se mediteranskom stilu prehrane

Što više uspijete reducirati iz prehrane brzu hranu, to bolje. Doktor Lipton predlaže mediteranski stil prehrane pun ribe, maslinovog ulja, integralnih žitarica, voća i povrća bogatog antioksidansima. On, također, savjetuje svakodnevno unošenje vitamina D3.

2. Vježbajte

Brojna istraživanja su došla do istog zaključka: fizička aktivnost štiti mozak. U knjizi doktora Garyja Smola The Alzheimers Prevention Program nalazi se i Framingham longitudinalna studija koja je pokazala da svakodnevna šetnja smanjuje rizik od Alzheimera za 40 posto. Ukoliko do sada niste voljeli šetati, ovo je dovoljno jak razlog da se već od sutra pokrenuti!

3. Vodite računa o srcu

Visoki krvni tlak i visoka razina kolesterola mogu uništiti arterije i izazvati bolesti srca, srčani udar, modani udar, a povezani su i sa Alchajmerom. Obdukcija pacijenata koji su bolovali od Alzheimera pokazala je da je čak 80 posto njih bolobalo od kardivaskularnih bolesti, prema Udruženju za Alzheimerovu bolest.

4. Održavajte zdravu kilažu

Ukoliko jedete u normalnim količinama i redovito vježbate, održavanje zdrave kilaže neće biti nemoguć cilj. Doktor Smol ukazuje da pretilost dvostruko uvećava šansu od razvoja Alzheimera. Osim toga, prekomjerna kilaža povećava rizik i od pojave dijabetesa tipa 2.

5. Rješavajte mozgalice

Mozgalice su sjajne jer stimuliraju centre za pamćenje u mozgu i time ga održavaju “oštrim”. Ili ga koristiti, ili izgubiti, objašnjava neurolog Tomas Harding Psi, autor knjige “You Can Prevent Alzheimers. Dakle mozgalice, križaljke, osmosmerke i slične igre uključite u svoju svakodnevnu rutinu.
Izvor:still. http://zenstvena.com

NAJ.com.hr


    
Najnovije vijesti

 Magazine

 On Web

 OnTV

 On AIR

 Party

 On Jumbo

Servisi

Što je Vama NAJ ?
NOVAC, teško zarađen
SREĆA, za kojom žudimo
ZDRAVLJE, za koje se ne borimo
LJUBAV, kojoj se nadamo
SEX, o kojem maštamo
USPJEH, koji teško stječemo
POŠTENJE, koje je rijetkost
Glasuj!
Rezultati
 naj@naj.hr
Naj auto
Mercedes Benz Citroëna Audi
NAJ BANKA
PBZ HYPO zaba
NAJ KULTURA & ZABAVA
HNK Cinestar Lisinski
NAJ OPERATOR
VIP HT Tele 2
NAJ OSOBA
Fra Z.Linić Nikola Tesla Princess Grace
NAJ TRGOVINA
NAJ UGOSTITELJSTVO I TURIZAM
R_Esplanade Sheraton The Westin
naj.com.hr Webutation
 Računovodstvo, revizija, poslovno i porezno savjetovanje

 POWERD BY Iskon

NAJ Business Party

 NAJ Business Party

 Shop by Brand NAJ  EU

 Noina-Arka

Bookmark and Share

 Get Adobe Redaer

www.naj.com.hr © Sva prava prava pridržana   |   Na Vrh  |   Home   |   Marketing
Powered by AdminMax v5.43 - Copyright (c) 2018. Internet Softver d.o.o.