MAGAZINEonWEBonTVonAIRPARTYJUMBO
Državni hidrometeorološki zavod
TEČAJNA LISTA
Valuta       Kupovni Prodajni
EUR     7,430 7,475
USD     5,863 5,898
GBP     8,415 8,465
CHF     4,974 5,004
SIT     3,056 3,074
 Znanost i obrazovanje Obrazovne ustanove 
ISPIŠI | POŠALJI NA MAIL | KOMENTIRAJ 
UMJETNOST UVJERAVANJA

U Muzeju za umjetnost i obrt, održana konferencija za novinare u povodu otvorenja izložbe UMJETNOST UVJERAVANJA / OGLAŠAVANJE U HRVATSKOJ

koju organiziraju Hrvatski oglasni zbor i Muzej za umjetnost i obrt.

Na konferenciji za novinare govorit će Tibor Gojun, predsjednik hrvatskog oglasnog zbora, Miroslav Gašparović, ravnatelj MUO i Ivica Vidović, direktor izložbe.
Na izložbi će biti izloženo više od 660 izložaka razvrstanih kronološkim i tematskim slijedom. Autori koncepcije izložbe, izbora predložaka i istraživanja, kao podloge za realizaciju projekta su Feđa Vukić i Zrinka Kuić, koordinator i kustos izložbe je Vesna Jurić Bulatović, pomoćnica ravnatelja i voditeljica Marketinga i PR-a MUO, prostornu koncepciju i likovni postav potpisuju Oleg Hržić, Ante Rašić i Studio Rašić, a u realizaciji vizualnog identiteta izložbe sudjelovali su i Lovorka Decker, Miroslav Mrva, Marko Rašić, Branimir Sabljić, te Vedrana Vrabec. Za prezentaciju audio i video materijala, animacija i projekcija, zadužen je Ivan Marušić Klif, a animaciju filmova za sekcije "žene, djeca, muškarci" priredila je Laila Raščić.
Uz izloške iz privatnih kolekcija posuditelji izložaka za izložbu su Zagreb Film, HRT, NSK, Kabinet grafike HAZU i MUO.
Nakladnik kataloga izložbe jest Hrvatski oglasni zbor, a glavni urednik Feđa Vukić (uredništvo : Miroslav Gašparović, Ante Rašić, Ivica Vidović). Autori tekstova u katalogu su Miroslav Gašparović, Ivica Vidović, Feđa Vukić, Josip Šintić i Krešimir Bagić, a naklada kataloga je 1000 primjeraka.

Naj.hr

    
Najnovije vijesti

 Magazine

 On Web

 OnTV

 On AIR

 Party

 On Jumbo

Servisi

Što je Vama NAJ ?
NOVAC, teško zarađen
SREĆA, za kojom žudimo
ZDRAVLJE, za koje se ne borimo
LJUBAV, kojoj se nadamo
SEX, o kojem maštamo
USPJEH, koji teško stječemo
POŠTENJE, koje je rijetkost
Glasuj!
Rezultati
 naj@naj.hr
Naj auto
Mercedes Benz Citroëna Audi
NAJ BANKA
PBZ HYPO zaba
NAJ KULTURA & ZABAVA
HNK Cinestar Lisinski
NAJ OPERATOR
VIP HT Tele 2
NAJ OSOBA
Fra Z.Linić Nikola Tesla Princess Grace
NAJ TRGOVINA
NAJ UGOSTITELJSTVO I TURIZAM
R_Esplanade Sheraton The Westin
naj.com.hr Webutation
 Računovodstvo, revizija, poslovno i porezno savjetovanje

 POWERD BY Iskon

NAJ Business Party

 NAJ Business Party

 Shop by Brand NAJ  EU

 Noina-Arka

Bookmark and Share

 Get Adobe Redaer

www.naj.com.hr © Sva prava prava pridržana   |   Na Vrh  |   Home   |   Marketing
Powered by AdminMax v5.43 - Copyright (c) 2019. Internet Softver d.o.o.