MAGAZINEonWEBonTVonAIRPARTYJUMBO
Državni hidrometeorološki zavod
TEČAJNA LISTA
Valuta       Kupovni Prodajni
EUR     7,430 7,475
USD     5,863 5,898
GBP     8,415 8,465
CHF     4,974 5,004
SIT     3,056 3,074
 Moda i stil Kozmetika 
ISPIŠI | POŠALJI NA MAIL | KOMENTIRAJ 
Odaberite parfem prema nosu!

Ako mislite da marka i bočica čine dobar parfem, ili ste uvjereni da onaj Boss baš posebno miriše na vašoj koži, ali ne i na prijateljici, poslušajte savjete profesionalnih nosova.

Njihov nos je njihov ponos u punom smislu riječi. Pierre-Constantin Guéros, Valérie Garnuch-Mentzel i Delphine Jelk profesionalni su nosovi koji mjesečno onjuše stotine mirisa i određuju što će ići u koju čarobnu bočicu i pod kojom markom.

Ovaj trojac zaposlen u tvrtki Drom, školovan u prestižnoj akademiji za mirise IPSICA u Versaillesu, bavi se sa 100+ različitih 'sirovina' u kreaciji skupih parfema. Oni su esencija odmah iza one mirisne, jer znaju sve o notama vaših omiljenih mirisa.

Kako su blagdani vrijeme kada se često opskrbljujemo i špricamo, nosovi su odlučili čitateljima TimeOut magazina udijeliti par savjeta o kupnji parfema.

Znajte što želite
Prije nego li uopće izađete iz kuće s namjerom da kupite parfem, dobro razmislite što trebate, jer jednom kada se nađete u oblaku zamamnih mirisa, odlučivanje bi moglo potrajati i rezultirati frustracijom. Zapitajte se jeste li ljubitelj težih cvjetnih mirisa, u tom slučaju pogledajte Pradu, Diesel Fuel for Life, CK Euphoria, Paco Rabanne XS ili Estée Lauder Tuberose Gardenia.

Odaberite svoju parfumeriju
Ovisno o raspoloženju, uputite se u dućan s parfemima. Ako želite isprobavati mirise u miru, otiđite u 'samoposlugu', primjerice Sephoru. Ako želite stručni savjet, ne ustručavajte se pitati promotore koji stoje po parfumerijama, jer tamo su zbog vas i trebali bi imati odgovor na vaša pitanja o pojedinim proizvođačima.

Ne dajte se zavarati ambalažom
Ambalaža ne čini uvijek proizvod, pa tako seksi i skupa bočica parfema ne garantira dobru kombinaciju i postojanost mirisa. Ponekad obična toaletna vodica iz drogerije čini više za vaš mirisni potpis nego najnoviji Chanel.

"Iznenadili biste se kad biste znali da 'obični' parfemi troše puno više na sastojke", tvrde nosovi koji u slobodno vrijeme, primjerice, uopće ne koriste mirise u čijoj kreaciji pomažu.

Miris tijela nije faktor
Bez obzira što mislili o svojim feromonima, osim ako ne jedete jako začinjenu hranu, miris tijela ne utječe na miris parfema. Nijanse mogu osjetiti samo školovani nosovi i obično su varijacije neprimjetne.

Ne miješajte
Dva parfema dovoljna su za migrenu, a kamo li više njih kad ih isprobavate na testeru ili, sačuvaj bože, miješate na koži. One koje ćete isprobati na koži suzite na 3-4 najbolja s papira. Imajte na umu da su gornje note citrusa, voća i začina prvo što nanjušimo, ali nisu temelj parfema. "Postoje sirovine kao što su jasmin, ruža i gardenija za žene, te aromatično bilje kao što su lavanda i kadulja za muškarce, koje su teže i njihov miris nastupa kasnije. Želite li znati koji je parfem za vas, nosite ga cijeli dan, a tek se onda odlučite za kupovinu."

Nanosite pravilno
Nećete zgnječiti dragocjene molekule mirisa ako utrljate parfem, niti ćete intenzivirati parfem ako ga nanesete na zapešće. "Ako doista želite da vam parfem traje – našpricajte ga na kosu. No, čuvajte se alkohola koji isušuje."

Držite ih na hladnom
O bazi parfema ovisi i njegova dugovječnost, primjerice citrusni parfemi kemijski su nestabilniji, pa ne traju koliko i 'mošusi'. Pravi parfem bi trebao trajati nekoliko godina, a kako biste mu produljili život, držite ga na hladnom mjestu, recimo frižideru, ili sakrivenog od vlage i sunca. "Kupaonica je najgore mjesto za parfem", tvrde nosovi. net.hr

Naj.hr




    
Najnovije vijesti

 Magazine

 On Web

 OnTV

 On AIR

 Party

 On Jumbo

Servisi

Što je Vama NAJ ?
NOVAC, teško zarađen
SREĆA, za kojom žudimo
ZDRAVLJE, za koje se ne borimo
LJUBAV, kojoj se nadamo
SEX, o kojem maštamo
USPJEH, koji teško stječemo
POŠTENJE, koje je rijetkost
Glasuj!
Rezultati
 naj@naj.hr
Naj auto
Mercedes Benz Citroëna Audi
NAJ BANKA
PBZ HYPO zaba
NAJ KULTURA & ZABAVA
HNK Cinestar Lisinski
NAJ OPERATOR
VIP HT Tele 2
NAJ OSOBA
Fra Z.Linić Nikola Tesla Princess Grace
NAJ TRGOVINA
NAJ UGOSTITELJSTVO I TURIZAM
R_Esplanade Sheraton The Westin
naj.com.hr Webutation
 Računovodstvo, revizija, poslovno i porezno savjetovanje

 POWERD BY Iskon

NAJ Business Party

 NAJ Business Party

 Shop by Brand NAJ  EU

 Noina-Arka

Bookmark and Share

 Get Adobe Redaer

www.naj.com.hr © Sva prava prava pridržana   |   Na Vrh  |   Home   |   Marketing
Powered by AdminMax v5.43 - Copyright (c) 2019. Internet Softver d.o.o.