MAGAZINEonWEBonTVonAIRPARTYJUMBO
Državni hidrometeorološki zavod
TEČAJNA LISTA
Valuta       Kupovni Prodajni
EUR     7,430 7,475
USD     5,863 5,898
GBP     8,415 8,465
CHF     4,974 5,004
SIT     3,056 3,074
 Financijske usluge Poslovno savjetovanje 
ISPIŠI | POŠALJI NA MAIL | KOMENTIRAJ 
Hrvatski biznismeni zadovoljni svojim izgledom

Hrvatski poslovni ljudi uglavnom ne koriste usluge modnih stilista, prosječno mjesečno na kozmetiku potroše do tristotinjak kuna i pretežno su zadovoljni svojim izgledom, pokazuje istraživanje Poslovnog savjetnika i konzultantske tvrtke Proago

Većina hrvatskih poslovnjaka zadovoljna je svojim fizičkim izgledom koji ocjenjuje solidnom četvorkom. Odgovori pokazuju i određenu dozu samokritike. Tako je 42 posto ispitanih zadovoljno svojim izgledom, ali samo djelomično. Također, prilikom ocjenjivanja fizičkog izgleda, samo pet posto poslovnjaka dodijelilo si je peticu. Još manje je onih s izrazito lošim mišljenjem o svom izgledu o čemu svjedoči podatak da se nitko nije ocijenio jedinicom.

Odobravaju estetske operacije, ali ih rijetko koriste


Čak 56 posto poslovnih ljudi ima pozitivno mišljenje o estetskim operacijama. Kad bi bili u prilici korigirati svoj izgled estetskom operacijom, 20 posto anketiranih odlučilo bi se za korekciju zubi, 18 posto bi se riješilo celulita, 13 posto bi korigiralo nos, a isti postotak bi se odlučio za liposukciju. Ipak, velika većina (95 posto) nije se podvrgnula estetskim zahvatima. Od onih koji su koristili usluge estetske kirurgije, najviše ih je korigiralo zube i/ili nos.

Za kozmetiku mjesečno do 300 kuna


Najveći dio hrvatskih biznismena ne troši mnogo na kozmetičke preparate i odjeću. Više od polovice (54 posto) ih za kozmetiku izdvaja do 300 kuna mjesečno, 26 posto troši od 301 do 500 kuna, a samo 12 posto troši od 501 do 1.000 kuna. Zanimljivo je da svaki dvadeseti ispitanik tvrdi da uopće ne troši na kozmetiku, a tek 3 posto je onih koji na njegu izgleda troše od 1.001 do 2.000 kuna.

Većina poslovnjaka na odjeću mjesečno troši do 1.000 kuna, a najviše ih je (33 posto) u kategoriji mjesečne potrošnje od 501 do 1.000 kuna. 'Pravih potrošača', koji na krpice troše više od 2.000 kuna mjesečno, samo je sedam posto.

Modni stilist – tko je to


Hrvatska poslovna elita podijeljena je po pitanju sportskih aktivnosti i kozmetičkih tretmana. Redovito se sportom bavi 62 posto ispitanih, a 38 posto je onih koji uopće ne vježbaju. Poslovnjaci najčešće vježbaju dva puta tjedno (24%), a isti je postotak (14%) onih koji vježbaju jednom i tri puta tjedno.

Što se tiče kozmetičkih tretmana, tu je situacija doslovce podijeljena, jer polovica ispitanih ide, a polovica ne ide na kozmetičke tretmane. Pritom 20 posto na kozmetičke tretmane odlazi jednom mjesečno, 18 posto jednom u tri mjeseca, po šest posto jednom tjedno ili jednom godišnje, a četiri posto jednom u dva tjedna. Najčešći kozmetički tretmani su njega kose i medicinske masaže za koje se odlučuje 29 posto ispitanih.

Većina biznismena (96 posto) ne koristi usluge stilista. Vlastitog stilista ima samo jedan posto poslovnih ljudi, a čak tri posto ih ni ne zna tko su oni. tportal.hr

Naj.hr
    
Najnovije vijesti

 Magazine

 On Web

 OnTV

 On AIR

 Party

 On Jumbo

Servisi

Što je Vama NAJ ?
NOVAC, teško zarađen
SREĆA, za kojom žudimo
ZDRAVLJE, za koje se ne borimo
LJUBAV, kojoj se nadamo
SEX, o kojem maštamo
USPJEH, koji teško stječemo
POŠTENJE, koje je rijetkost
Glasuj!
Rezultati
 naj@naj.hr
Naj auto
Mercedes Benz Citroëna Audi
NAJ BANKA
PBZ HYPO zaba
NAJ KULTURA & ZABAVA
HNK Cinestar Lisinski
NAJ OPERATOR
VIP HT Tele 2
NAJ OSOBA
Fra Z.Linić Nikola Tesla Princess Grace
NAJ TRGOVINA
NAJ UGOSTITELJSTVO I TURIZAM
R_Esplanade Sheraton The Westin
naj.com.hr Webutation
 Računovodstvo, revizija, poslovno i porezno savjetovanje

 POWERD BY Iskon

NAJ Business Party

 NAJ Business Party

 Shop by Brand NAJ  EU

 Noina-Arka

Bookmark and Share

 Get Adobe Redaer

www.naj.com.hr © Sva prava prava pridržana   |   Na Vrh  |   Home   |   Marketing
Powered by AdminMax v5.43 - Copyright (c) 2018. Internet Softver d.o.o.